zondag 24 april 2022

pintrading day, zaterdag 23 april

 Ja ja, het is vandaag dan de dag waar ik al een tijdje naar uitgekeken heb, nadat we deze vakantie geboekt hadden heb ik namelijk even gekeken of er nog pintrading events in de periode waren dat we in orlando zouden zitten. 

En ja er was een klein pintrading event op zaterdag 23 april in het holiday inn hotel bij disney springs. In nederland met de organisator contact gelegd en afgesproken dat ik een tafel had. IK heb al die tijd in mijn hoofd gehad het is van 10 tot 16 uur. 

Dus er dan de avond ervoor achter komen dat het al om 8 uur begint, de organisator niet meer te pakken krijgen dus dan maar je wekker om 5 voor 7en zetten en alles nog snel in een tas gooien wat je denkt nodig te hebben.... 

Ik heb bijna gedacht ik ga het niet doen, maar ja dan heb ik serieus 4 tassen met pins voor niets hierheen gezeuld en dat vond ik toch ook een beetje zonde. Dus dan maar inderdaad tanden op elkaar en even door de zure appel in de vroege ochtend heen bijten. 

Viel allemaal best mee met opstaan moet ik eerlijk zeggen. 

Ik had al bedacht dat als ik op tijd zou zijn dat ik nog even snel langs de walmart zou gaan voor iets te eten en te drinken, want het originele plan zou zijn dat sander me met de kinderen zou wegbrengen en dan een auto zou hebben om boodschappen enzo te doen. Dat ging nu ook niet door. Dus ook hij moest zich met de kinderen op het complex zien te redden vooral met eten en drinken want we hadden niet veel meer na de reisdag. 

Bij de walmart liep het allemaal soepel, pffff 5 dollar voor een belegd voorverpakt broodje... RU kidding. Maar ja wie weet wat het allemaal in het hotel kost, dus dan maar meenemen. 

Om half 8 rijd ik weg en moet ik nog een kwartiertje naar het hotel maar wel over een drukke weg. Ik rij met pijn in mijn hart langs de starbucks want een lekker kopje koffie had ik nu echt wel gelust... 

Dan maar pech gehad en doorrijden. 

Ik kom bij de holiday inn aan en had gelezen dat ik voor het parkeren me moest melden bij de parkeermannetje. Helaas die zat niet op zijn plek. Na 5 minuten wachten ging ik maar even rondkijken en toen kwam hij naar buiten gelopen. Toen ik uitlegde dat ik voor de pintrading kwam zocht hij het even op en toen stuurde hij me naar de parkeerplaats ernaast. De code van de parkeerplaats het toetsenbord was lastig te vinden maar na een rondje zag ik het bordje waar het toetsenbordje op zat. 

Gelukt. 

Alles naar binnen gesleept en dankzij een heldere ingeving waar ik me moest melden dat ik dit al had nagevraagd kon ik het makkelijk vinden. 

Alleen de deuren zijn op slot.... dus... maar aankloppen dan.. 

Er wordt gelukkig open gedaan en ik wordt hartelijk begroet door dennis en nog een mw bobby. 

Hele vriendelijke mensen, ze hebben alles uitgelegd en zei al meteen dat ze even zouden langs komen als ik alles rustig gesetteld had. 

Het opzetten ging vrij vlug ondanks dat ik dat niet verwacht had.Maar had het allemaal redelijk voor elkaar. Ik mocht geen pins verkopen dus dat maakte het makkelijker dat ik neits hoefde te prijzen. 

Dus ik ging aan de slag en zodra ik het meeste gedaan had kwamen er mondjesmaat mensen naar me toe. Eerst dennis waar ik 4 pins mee ruilde en daarna steeds meer. 

Ik maakte van iedere ruil een foto dus ik zal jullie al die fotos besparen. 

Ik zal ook verder vrij kort over mijn dag zijn. Die was helemaal prima, gezellig en leuk en heb veel mooie pins geruild. 





Paar leuke dingen hierover te vertellen. 

Ik kwam op het eind ook nog nederlanders tegen. Ik dacht ze al te herkennen maar toen ik ze hoorde praten herkende ik ze van de pintrading in nederland. Superleuk om miranda en gezin tegen te komen in orlando. Ook zij hadden goede zaken gedaan. 

Ik heb 1 ruil gedaan met een man en zijn zoontje die daar ook stonden. Ze waren zo ontzettend vriendelijk en we bleven maar ruilen met elkaar. uiteindelijk hebben we rond de 25 pins met elkaaar geruild. 



 

Ik zag bij de vriendelijke mevrouw van de deur opeens een supercute stitch staan die kon muziek maken en dansen. Ik vroeg ohhhh waar heeft u die vandaan. Mw vertelde dat een vriend hem voor haar gehaald had en dat hij nog wel wat reserve had. Echter bleek hij ze niet hebben meegenomen. Heel jammer voor mij. Bobby was zo vriendelijk dat ik met haar vriend het kon regelen qua prijs en dan haar exemplaar kon krijgen dan kreeg zij van hem wel weer een reserve. Zo heb ik voor 1 geruilde pin een supercute stitch die kan bewegen en dansen. 


 

de dag vloog voorbij en ik heb tussendoor gebeld met sander en een scootmobiel geregeld want dat gaat op deze manier niet zo en dan kom ik echt helemaal gesloopt in nederland terug. 

Dus de scootmobiel is geleverd bij sander terwijl ik bij de pintrading was en sander is verder met de kinderen heerlijk in het zwembad geweest en arwen heeft haar dansskills laten zien met hula hoepen. 


 

Wat kun je toch verliefd worden op je eigen kind...........

Het zwembad hier op het complex is supertof en de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. 

 




 

ze zijn daarna lekker gaan slapen zodat we vanavond nog wat samen konden doen. De kinderen sliepen van half 3 tot we ze om 5 uur echt wakker moesten maken. Ik was rond half 5 thuis en sander die sliep ook nog. Dus heb een beetje opgeruimd en toen iedereen wakker gemaakt. 

Sander en ik besloten dat we het niet meer de moeite vonden om naar hollywood studios te gaan waar we een reservering voor vandaag voor hadden. Je kan ook niet naar een ander park dan voordat je eerst bij je geboekte park je ticket moet laten inscannen dus dat vonden we maar gedoe. 

We besloten te gaan eten bij de premium outlet, gelijk naar de disney outlet te gaan die de vorige keer net gesloten was en de nike store en daarna naar de walmart om even flink boodschappen te doen. 

De weg naar de premium outlet is erg druk, maar gelukkig zijn we binnen 45 minuten bij de foodcourt zodat we toch nog rond half 7 kunnen eten. Het late eten is niet echt aan ons besteed merken we en aan de kinderen al helemaal niet ;-)

De kinderen zien op de outlet nog een speeltuin. Deze is helaas afgesloten. Dat is ons al eerder opgevallen dat ze vaak gesloten zijn. Waarschijnlijk nog vanwege covid... 

Heel jammer voor de kinderen want daar hadden ze echt wel zin in om te spelen

We lopen naar het foodcourt en bestellen weer hetzelfde wat we de vorige keer hier hadden. 

Heerlijk chinese gerechten voor mij en sander, patatjes voor emmanuel en spaghetti voor arwen.



Arwen vind het zo ontzettend lekker dat ze nog een tweede portie wil en ook die helemaal opeet. Wow. 

Je kan ook wel aan haar zien dat ze het lekker vond.. :-)



Echt wat een pastamonster is ons kind. 

Na het eten gaan we bij de disney outlet kijken. Ik kan me herinneren dat we hier vroeger met zoveel spullen uit liepen dat het niet normaal meer was, nu is het enkel een zeer leuke kerst trap die ik al wilde voor de normale prijs dus helemaal leuk dat deze nu is afgeprijsd. 

Na de disney outlet lopen we langs de standjes naar de nike store. Sander ziet een coole funko pop die hij wel zou willen hebben maar vind hem te duur en loopt door. Ondertussen slaat de moeheid alweer toe bij emmanuel en besluiten we als we de lange rij bij de nike store buiten al zien om er binnen te komen dat dat toch echt moet wachten voor een andere keer. 

We twijfelen nog even of we naar disney springs gaan want het is pas 8 uur. Maar gezien de moeheid bij ons allemaal en het feit dat ik nog 3 bloggen moet schrijven laat ons doen besluiten dat we naar de walmart gaan en dan naar huis. 

Bij de walmart vlakbij ons huis aangekomen doen we uitgebreid boodschappen en kijken we ook rustig voor leuke souvenirs. We vinden wat kleine prullaria voor kadootjes en verder gaaan we gewoon grote boodschappen doen. Vaatwastabletten, wc papieren, eten drinken, spullen voor avondeten en heeeeeeel veeeeeeel ijsjes. Echt heel veel want de kids zijn dol op ijs en papa en mama vinden ijs ook lekker en we konden heel slecht kiezen dus hebben ze allemaal maar genomen :-)

Na ruim een uur in de walmart is sander het zat en gaan we via de zelfscankassa afrekenen en naar buiten. De zelfscankassa is best een uitdaging als je bedenkt dat we een kar vol met boodschapppen hadden en we niet gewend zijn aan al die zakjes hier. Toch ging het als een super teamwork dat ik alles scande en sander alles in de tasjes en de kar terug deed. De kinderne hielpen ook mee en zo waren we toch nog snel klaar met afrekenen en ging het heel soepeltjes. 

Thuis gekomen deden we het precies andersom en ook hier liep het gemoedelijk. Ik ruimde alle boodschappen op en sander haalde alles uit de auto. 

De kinderen gaan rond 10 uur naar bed, maar emmanuel slaapt nog niet voor 11en. 

Ik tik 2 blogs weg en sander gaat op bed liggen en valt in slaapp. Ik maak het eigenlijk te laat want we wilden morgen op tijd op staan voor animal kingdom.... Ach ja dan maar weer een kort nachtje...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten